Deze bleef maar laag over de grond scheren, en volle gas...volgens mij was hij onder weg naar nonkel Khadafi
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laagvlieger
Collapse
X
-
-
Re: Laagvlieger
Die staat er heel goed op, ook zijn kopke goed scherp wat mij niet altijd lukt bij deze gans,Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
-
Knap in beeld en leuk dat de slagpennen bewegingsonscherpte hebben.
Al mag/kan de belichting een stopje donkerder denk ik. Het wit is op mijn scherm uitgebrand. Ik denk dat je op deze manier net achter de nek nog wat verendetail te voorschijn kunt toveren.
Comment
-
Heel knap en scherp waar het hoort!Canon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L
Comment
-
Bedankt voor de reacties...idd het wit viel me ook tegen, ik wilde zijn buik (enfin zijn onderkant) belicht hebben, maar dat was duidelijk teveel voor het wit. Voor een tweede vlucht wilde de koppigaard niet meer meewerken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk berichtKnap in beeld en leuk dat de slagpennen bewegingsonscherpte hebben.
Al mag/kan de belichting een stopje donkerder denk ik. Het wit is op mijn scherm uitgebrand. Ik denk dat je op deze manier net achter de nek nog wat verendetail te voorschijn kunt toveren.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk berichtKnap in beeld en leuk dat de slagpennen bewegingsonscherpte hebben.
Al mag/kan de belichting een stopje donkerder denk ik. Het wit is op mijn scherm uitgebrand. Ik denk dat je op deze manier net achter de nek nog wat verendetail te voorschijn kunt toveren.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment