Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reiger

Last edited by Soeki Wan; 27 maart 2011, 22:56.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Re: Reiger

Mooie pose van deze reiger heel goed vastgelegd. Mooie doortekening in die vleugels! Spijtig van die rietstengels, maar ik begrijp maar al te goed dat je niet altijd de tijd hebt om je eens gauw te verplaatsen.
    Grt. Jef

Comment

Ik vind hem grote klasse

Groet Peter.

Comment

Staat er mooi op Alex, en die rietstengels inderdaad spijtig maar dat is nu eenmaal z'n natuurlijke omgeving.
        Wat me meer stoort is het feit dat de poten zijn afgesneden, ook al zitten ze onder water ik zou wat meer ruimte geven indien nog mogelijk.

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Reiger met aalschover allures, knap gezien
          www.pdsfotografie.be

Comment

Wat me meer stoort is het feit dat de poten zijn afgesneden, ook al zitten ze onder water ik zou wat meer ruimte geven indien nog mogelijk
            Nee, niet mogelijk, ik denk zelfs dat dit de eerste keer is bij de vogels dat ik niet heb moeten croppen.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Prachtige houding in een prachtig licht vast gelegd.
              Hoewel ik grote voorstander ben van natuurlijke omgeving, is het hier inderdaad een spijtig voorval.

Comment

Over het riet is alles al gezegd...
                Maar buiten dat staat hij er heel mooi op

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

mooie pose, mooi licht, persoonlijk vind ik dat riet geen afbreuk aan de foto doen. Het zijn dieren, in hun natuurlijke omgeving...de natuur zelf is niet perfect en grillig, dus waarom niet he

Comment

Working...
                  X