[CENTER]Dit koppeltje verliefde futen waren elkaar het hof aan het maken. Als je goed kijkt vormt er zich tussen de futen een "hartje"!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hartje
Collapse
X
-
-
Re: Hartje
Prachtig moment heb je hier geplaat
Het wit is maar net op het randje, even de highlights wat naar beneden halen zal al veel goedmaken denk ik.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig moment heb je hier geplaat
Het wit is maar net op het randje, even de highlights wat naar beneden halen zal al veel goedmaken denk ik.
grts
Sieg
Dus de foto die jullie nu zien is een update van de vorige versie. De aanpassing die ik heb gedaan is het licht wat verminderd. Dat is het en niet meer.
Groetjes.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtVéél beter nu
grts
Sieg
Groeten.
Comment
-
-
-
Heel mooie foto. Licht zit goed nuNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk berichtBeeldverhouding is niet echt mijn ding, maar voor de rest wel een knap beeld, met mooi licht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk berichtBeeldverhouding is niet echt mijn ding, maar voor de rest wel een knap beeld, met mooi licht.
Al het uwe is beter, mister perfect!!
Comment
-
Tjieken, van jouw manier van reageren val ik soms steil achterover. Je neemt goedbedoelde reacties veel te persoonlijk op.
Comment
Comment