Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb een update geplaats.
Het is een crop om de drukke achtergrond te verminderen en het schaap minder centraal te zetten. Hoe ik het uitgebrand wit moet wegwerken weet ik niet zo goed..
Maar is het zo dan al beter??
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Ik vind de update best mooi zo. Voor de hooglichten kan je curves/levels gebruiken en dan met een zwarte masker die delen die je wilt bewerken wit maken, of nog gemakkelijker shadows/highlights.
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
Nieuwe update geplaatst. Heb hier een poging gedaan om de uitgebrande witvlekken weg te werken. met shadow/highlight kreeg ik ze niet weg (ik ben nog niet zo'n kenner dus ik doe misschien wel iets mis).. maar ik heb het op een andere manier geprobeert.
Hier dus een nieuwe versie voor degene die zich stoorde aan het uitgebrande wit.
Hopelijk is het een beetje gelukt naar jullie mening...
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment