Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allemaal bedankt voor jullie reactie
grt,
Pimpeltje
[Mod-LesC]Quotes verwijderd. Hier is het echt niet nodig om alle posters opnieuw volledig te citeren. Een algemene bedanking (zoals er nu staat) volstaat! [/Mod]
mooie foto. Ik denk dat je je bericht /titel boven de foto nog kunt aanpassen door :
op de "knop" aanpassen (rechts onder ) te klikken en dan in het bericht/tekstvak voor de tag[IMG] je titel aan te passen. Na de tag [/IMG] kun je dan ook de andere tekst aanpassen.
Heel knap hoor
Razend scherp en mooi detail in de veren.
Maar als ik even mag muggeziften, ik zou onderaan wat croppen zodat de donkere
stenen rechts verdwijnen. 't Is maar een wild idee van me hé
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8 http://fotos.mdlfoto.be/
Heel mooi, maar lijkt haast meer een waakhond dan een model. Alsof het daar allemaal
van hem is. En de rest ook. Goede samenwerking: fraaie pose, fraaie foto.
Dit is dan weer een heel ander kaliber van foto
Scherpte, compo en DoF zitten goed deze keer. (welk Pimpeltje heeft deze keer de foto genomen? )
Dit is SC materiaal, maar het is natuurlijk uw keuze om alles hier te blijven posten... zoals het ook mijn keuze is om op zulke foto's niet meer te reageren in deze hoek See ya in FB of SC.
O ja: van mij mogen die donkere stenen onderaan zeker blijven om de diepgang te behouden.
Comment