Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb mij er vroeger ook nog schuldig aan gemaakt, maar de selectieve kleuren op de eerste 2 dragen niks bij tot de foto...dus die zeggen mij niet veel eerlijk gezegd...
Kwa compo kan ik de eerste wel smaken, maar het licht op het paard is vrij hard vind ik...
De derde vind ik origineel , maar 2 dingen:
- de achtergrond stoort, zeker die electriciteitsdraden
- mocht iets ruimer in het kader, de oortjes zijn afgesneden...
Kritiek is zeker niet slecht bedoeld...Maar dit is tenslotte de showcase sectie
P.S. Mss ook de foto's eens op een groter formaat posten?
zou het beter zijn de fotos te verplaatsen naar een andere forum ?? Indien het een beter idee zou zijn, mogen de mensen die daarvoor dienen het verplaatsen hoor.
Ik zal er ook de volgende keer een maat groter doen.
over de oortjes, je hebt gelijk.
als je wil kan ik van deze foto een versie maken met de electriciteitsdraden weg...
Blij voor je eerlijke reactie en zal de tips rond selective color in gedachte houden.
grts
sas
Comment