Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ook hier spontaan een lachsalvo. Knap uitgewerkt, professioneel.
In tegenstelling tot de wat verzuurde reactie hierboven denk ik niet dat dit hondje het erg vindt. Man, man wat moet je toch uitkijken tegenwoordig om geen rare opmerkingen te krijgen...
Beste Alain,
- verzuurde reactie, rare opmerkingen ik moet me toch niet verantwoorden voor mij persoonlijk gevoel bij het zien van de blik in de hond zijn ogen en hoop toch wel dat ik dit mag uiten, of niet ??
Ik geef steeds mijn ongezouten mening, degene die mijn reacties lezen zullen dat al ondervonden hebben. Ik ben niet iemand die rond de pot draait omdat die persoon een goede of gekende fotograaf is. En ik verwacht dan uiteraard ook hetzelfde over mijn foto's, eerlijk en oprecht uit het hart commentaar
Over de opbouw van de foto, de belichting en het schopwerk heb ik hierboven ook gezegd en voor dat dan ook een verdiende HOF plaats, dus bij deze proficiat Heike
Geweldige foto! Ik kreeg er ook spontaan een glimlach van.Onze maltezer kan ook zo zielig kijken, daar heeft ze zelfs geen gevangenisplunje voor nodig.
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment