Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Linksonder zie je aan de out-of-focus dat deze foto gemaakt is met een spiegelobjectief vermoed ik. Resultaat is (rekening houden met het feit dat spiegelobjectieven niet van de scherpste zijn) voor mij uitstekend
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Linksonder zie je aan de out-of-focus dat deze foto gemaakt is met een spiegelobjectief vermoed ik. Resultaat is (rekening houden met het feit dat spiegelobjectieven niet van de scherpste zijn) voor mij uitstekend
Heel goed, en m.i. niet overmatig verscherpt
Aan jouw fotos te zien wordt het tijd om de meningen over spiegelobjectieven te herzien
Resultaat is (rekening houden met het feit dat spiegelobjectieven niet van de scherpste zijn) voor mij uitstekend
Deze lens werd mij afgeraden want het zou een poor mans tele zijn, in feite is dit de beste aankoop die ik tot nu toe gedaan heb, en toch al bewezen dat je mooie foto's ermee kan maken. Merci voor de reacties.
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment