Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterhoen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waterhoen

Het is jullie misschien al opgevallen (of niet) dat mijn laatste plaatjes van dieren en vogels ook meer de sfeer rondom weergeven van dat moment.
    Wel dit is er weer zo eentje, foto is van een tijdje terug en geeft volgens mij ook de sfeer weer van deze Waterhoen in de laatste zonnestraaltjes van die dag.
    Ik was eerst aan het twijfelen om het drijfhout en zo te verwijderen, maar vond toch dat het er in het totale plaatje wel bij hoorde.
    Laat maar weten wat jullie er van denken of ?

grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 17 februari 2011, 20:12.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Waterhoen

Mooi licht op het water en het hoen, ik hou wel van het sfeertje

Maar dit is zo'n beeld dat er in je zoeker fantastisch uit ziet maar met zo'n "dynamische range" dat het achteraf moeilijk is weer te geven
    Misschien wat meer licht geven ?

Comment

Sfeer en licht zit goed. De takken die aan de bovenkant verschijnen zijn er voor mij te veel aan
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

Comment

mag wel eens op dieet hè.
        mooie weerspiegeling.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Blijkbaar niet zo gelukt om weer te geven zoals ik de foto zie, in ieder geval iedereen bedankt voor het kijken en de reacties !

@ Palombian, inderdaad héél moeilijk om dergelijke sfeer weer te geven op een scherm, maar als ik 'm lichter maak verdwijnt een gedeelte van de sfeer

@ Eric, tjah... op die tak stond hij te balanceren, dus als ik die weghaal staat ie gewoon op het water

@ Bouk, inderdaad het was/is een bolleke, een pak dikker dan de andere waterhoenen in de buurt.

Op naar de volgende foto dan

grts
          Sieg
          Last edited by Sieg; 18 februari 2011, 16:03.
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
          X