Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Je mag maar 1 foto plaatsen in showcase. Ik verkies de eerste met beide honden hun bek open, dat kijkt aangenamer vind ik. Belichting zit inderdaad goed met een donkere achtergrond, hoewel het misschien mooier was als die nog meer uit focus was.
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
Je mag maar 1 foto plaatsen in showcase. Ik verkies de eerste met beide honden hun bek open, dat kijkt aangenamer vind ik. Belichting zit inderdaad goed met een donkere achtergrond, hoewel het misschien mooier was als die nog meer uit focus was.
oei, ik volg het allemaal niet te goed meer zie ik, ik zal de tweede foto verwijderen en enkel de link achterlaten
Comment