Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bifi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bifi

Testje met wat meer contrast dan ik doorgaans fotografeer.

Wat vinden jullie?

Voor de techneuten: RX600 met reflector en grid CR @ f9, fill RX600 in heeeeel grote Octa chimera @2.8
    Last edited by Soeki Wan; 7 februari 2011, 19:26.
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Re: Bifi

Proper!
    Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Prachtig beeld
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Lijkt een héél mooi plaatje maar zou 'm wat groter posten (900px) is dan makkelijker te bekijken.
        Persoonlijk zou ik de reflectie van het licht op de voorste leuning van de zetel even wegpoetsen.

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

mooi van licht, maar de houding van de hond vind ik minder. Lijkt alsof hij voorover uit de zetel gaat vallen.
          De lichtreflectie stoort me dan weer totaal niet

Comment

mooi van licht, maar de houding van de hond vind ik minder. Lijkt alsof hij voorover uit de zetel gaat vallen.
            't ja. Vind ik ook.
            De shoot was een onderdeel van een casting*. Meer viel er uit dit model / begeleider niet te halen ('t zijn niet allemaal Ravazkes hé). Het doel was een "ontspannen" hond met een luie blik en de snuit op de pootjes. De compositie had ik dan ook anders gemaakt.

* die, als mijn informatie goed is, dit weekend op VTM de stip wordt getoond.

Comment

voor een casting worden waarschijnlijk al bepaalde eisen gesteld waaraan een hond moet voldoen?

Maar anders, een fotograaf is best ook een beetje trainer, dus ik kan me niet voorstellen dat dit je enige beeld is geworden

En Ravasz, ik gok dat je op Ziggy doelt? Maar je denkt toch niet dat ze zo goed werd afgericht dat ze zelf de foto's maakt of met ideeën komt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
                Wat vinden jullie?
                Ik vind dit zeker knap uitgevoerd. Persoonlijk zou ik een stuk van de linker zijde, leuning zetel, eraf doen, daar dit geen meerwaarde geeft aan het beeld. Mocht de hond naar de lens kijken zou het nog beter zijn geweest. Nu lijkt het wel of zijn aandacht onttrokken wordt naar het koekje dat hij zal krijgen.
                grt, TROPCAL
                www.tropcal.be

Comment

Alvast bedankt voor de comments allemaal!

Maar anders, een fotograaf is best ook een beetje trainer, dus ik kan me niet voorstellen dat dit je enige beeld is geworden
                  Da's zeker waar. Dit vond ik de meest geslaagde uit deze opstelling. Voor de ploeg van VTM en het castings agentschap was de shoot meer een "decor" ik was al blij dat ik eens tussen de benen van de cameraman of de geluidsvrouw een shot kon kadreren. Nadien heb ik nog wat andere opstellingen getest (toen de ploeg vertrokken was)

Mocht de hond naar de lens kijken zou het nog beter zijn geweest. Nu lijkt het wel of zijn aandacht onttrokken wordt naar het koekje dat hij zal krijgen.
                  Zo heb ik er ook eentje, maar vondt die persoonlijk net iets minder.

We blijven shooten en de resultaten posten. Ik leer er telkens uit.
                  Thanks iedereenom te kijken!

Comment

een heel mooi honde plaatje
                    proficiat met je verjaardag vandaag
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Thanks voor de comment en de wensen!

Comment

mooi portretje

zou de lichtere delen van de zetel wa donkerder maken
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Heel mooie hond heb je hier en hij is heel mooi belicht wat dan ook het resultaat maakt
                          Ik zou links een stukje af croppen, dan staat zijn kop niet zo centraal en krijgt hij meer kijk en spring (want zijn pose geeft de indruk dat hij eruit gaat springen) ruimte
                          In elk geval een model om meer mee te doen!

Greets, Lena
                          ---------------------------------------------------------------
                          Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                          www.lenafotografie.be

Comment

Topic is ondertussen drie maand oud hé jongens/meisjes

grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Topic is ondertussen drie maand oud hé jongens/meisjes
                              Lilybie pikt zo nu en dan de jarigen eruit hè.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X