Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandhagedis in paarkleur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zandhagedis in paarkleur

Nog een reden waarom ik zin heb in het voorjaar, om deze mooie, haast tropisch ogende hagedissen weer te fotograferen. In mei krijgen de mannetjes hun prachtige felgroene kleur. Ik heb ze alleen nog maar met zo´n drukke omgeving kunnen fotograferen. Laat mooi hun leefgebied zien maar ik hoop dat ik ze ook nog met een wat rustigere omgeving kan vastleggen. Ik heb dit jaar een projectje in mijn hoofd, dus ik hoop dat ik een aardige serie kan maken. Ik weet inmiddels vaste plekken en eigenlijk elke keer dat ik op zoek was naar de hagedissen heb ik ze wel gevonden.

Sigma 150mm uit de hand.
    f6.3
    iso400
    1-800e

Last edited by Soeki Wan; 2 februari 2011, 20:47.
    Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
    Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
    Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

Re: Zandhagedis in paarkleur

Prachtig beestje, nog nooit gezien. Zoals je zelf aanhaalt, beetje jammer van de BG, vooral die spriet die juist boven zijn kop loopt. Ook de grote grijze vlek als voorgrond stoort vind ik.

In de juiste omstandigheden wordt dit een heel dankbaar onderwerp denk ik dus laat de serie binnenkort maar komen
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Ben benieuwd naar meer, want ondanks de BG, staat de kop er heel mooi op.
      Canon EOS Rebel T3i - EFS 18-55mm - Niet meer of minder dan dat.

Comment

Wat die BG betreft...de omgeving is gewoon zoals het is vind ik. Je kan van het dier niet verwachten dat het 'in een rustige achtergrond zit'. Mij stoort het dus niet, het diertje trekt alle aandacht ook door de kleur

Comment

prachtig kleuren !

... Misschien was 't beter geweest om van enkele cm hoger te fotograferen.
          Cheers, Ben

Comment

Working...
          X