Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik moest wel even kijken hoe het nou precies zat, maar ik vind het wel een bijzondere foto. Mooi hoor.
Hoe was de trip eigenlijk? Lijkt me heel gaaf om te doen.
thx - de trip was erg leuk (maar prijzig). Erg koud (tot -23°C), weinig licht en dus nogal challenging om te fotograferen. Bijzondere ervaring om een week op te trekken met je eigen sledehonden. Je ontwikkelt er echt wel een soort band mee en da's toch wel speciaal. (ook al zijn die beestjes het Finse equivalent van die pony's die je op de kermis wel eens ziet ze zijn immers even gewend aan toeristen)
Comment