In tegenstelling tot mijn post van gisteren hoop ik dat deze plaat jullie iets meer kan bekoren....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
waterspreeuw2
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: waterspreeuw2
In tegenstelling tot mijn post van gisteren hoop ik dat deze plaat jullie iets meer kan bekoren....
Deze is scherper en met meer detail , maar de vorige had meer sfeer
Ik zou met beide heel tevreden zijn
Iets geschoten op Texel ?
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtWeet je, de beste stuurlui staan aan wal
Deze is scherper en met meer detail , maar de vorige had meer sfeer
Ik zou met beide heel tevreden zijn
Iets geschoten op Texel ?
Comment
-
Deze is inderdaad scherper en ook het wit is perfect
Zeer veel detail in de pluimpjes
De betonnen rand, tjah daar kan je weinig aan doen, maar ik vind het niet echt storend. Dit is nu eenmaal natuurfotografie en bij deze tak van fotografie hebt ge meestal niet echt te kiezen
Ik vind het een knap plaatje !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Knappe foto
Comment
-
Mooie foto van deze zeldzame soort
Hij staat dit voorjaar ook op het programma.Vorig jaar had ik hem te laat gevonden
Johan
Comment
-
-
Mis een beetje stemming in de opname het komt allemaal wat vlak over, maar moet eerlijk zeggen dat het in die waterbak daar in het noord-hollandse bos niet meevalt. Doortekening en scherpte van de vogel is mooi.-------------------------------------
Welcome to the playground :-)
Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz
Comment
-
Ik weet een plek waar ook een waterspreeuw zit. maar die wil absoluut niet op foto. Ik heb het al enkele keren geprobeerd.
Deze foto is scherper, het wit is goed, maar de omgeving...
Dat is nu eenmaal zo en niks aan te doen.
Ik vind de foto gewoon goed zoals die is :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDeze is inderdaad scherper en ook het wit is perfect
Zeer veel detail in de pluimpjes
De betonnen rand, tjah daar kan je weinig aan doen, maar ik vind het niet echt storend. Dit is nu eenmaal natuurfotografie en bij deze tak van fotografie hebt ge meestal niet echt te kiezen
Ik vind het een knap plaatje !
grts
Sieg
Comment
-
Comment