Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In een tijdspanne van 5 uur brrr... liet hij zich slechts 1 x bewonderen , hij kwam niet zo kort als de madam ....maar het was weer prachtig om hem nog ééns te mogen bewonderen
Mooie vluchtfoto. Weer heel goed vastgelegd! Zeker als je weet hoe snel dit allemaal gaat.
Grt. Jef
Ik volg, knappe prestatie, zeker niet gemakkelijk
Het lijkt allemaal zo simpel, maar een scherpe foto van een roofvogel in volle snelheid is niet zo gemakkelijk. Ik spreek uit ondervinding...
Toch om jullie al een beetje nieuwschierig te maken is het mij vorige week ook gelukt, foto daarvan volgt nog
grts
Sieg
Comment