Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zie niets speciaal in de foto. Zit niet bepaald te wachten op een stel harige benen. Misschien was het interresanter geweest als er van de baan meer te zien was, teamwork, baas-hond relatie,... of de baas helemaal weggewerkt en het hondje in de spotlights.
maar zo werkt dit voor mij persoonlijk niet.
het ding was om het fotootje van "fluffy the destroyer of the world" na te bootsen das zo een megaklein hondje, die tegen een 10x grotere hond fars doet
Ik vind hem leuk en daarom post ik hem hier. Als het jouw ding niet is, no problemo hoor. Ieder zijn ding
btw baasje wegwerken = zie je de grootte van de hond niet.
Zelf vind ik het een leuke foto. Het is goed benadrukt hoe klein het hondje is en hoe hij opkijkt naar zijn baasje.
Spijtig van het harde licht maar daar kan je niet veel aan het doen natuurlijk
Groeten
Comment