Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb een update geplaatst met andere manier van verscherpen en minder verzadiging,
beter volgens jullie of... ??
Neen, zeker niet beter !
Neem gewoon de eerste, openen in PS, kleuraanpassingslaag en enkel de blauwe kleur wat naar beneden halen, done ! Voor de rest is deze foto meer dan geslaagd
Neen, zeker niet beter !
Neem gewoon de eerste, openen in PS, kleuraanpassingslaag en enkel de blauwe kleur wat naar beneden halen, done ! Voor de rest is deze foto meer dan geslaagd
Origineel of update, mij maakt het niet zo veel uit.
Ik vind het gewoon een geweldige foto, mooie pose van de valk,
prachtig licht en scherpte is voor mij dik in orde.
Klasse
Wat me wel verwondert is dat ze de (te) blauwe versie erin hebben gezet
Het verbaasd me ook wel wel dat er maar één dierenfoto is uitgekozen, als je nagaat welke prachtige foto's er gepost zijn deze week, maar in ieder geval nogmaals deze staat dik verdiend op z'n plaats daar !
Wat me wel verwondert is dat ze de (te) blauwe versie erin hebben gezet
Het verbaasd me ook wel wel dat er maar één dierenfoto is uitgekozen, als je nagaat welke prachtige foto's er gepost zijn deze week, maar in ieder geval nogmaals deze staat dik verdiend op z'n plaats daar !
grts
Sieg
Begrijp het ook niet en ben zeker niet alleen .....
Vraag me dikwijls af op welke basis dit word gedaan ....
Comment