Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuifmeesje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kuifmeesje.

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
    Ge zijt ne krak
    Dat wel

Comment

t is een mooie, ik zou het niet kunnen...stilzitten in een schuiloord :-)

Comment

Staat er mooi op! "Loon naar werk zegt men" Geniet nog van deze fotogenieke vogels.

Gr David
        Gr David

Comment

Knap, hij of zij is juist naar de kapper geweest denk.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
            t is een mooie, ik zou het niet kunnen...stilzitten in een schuiloord :-)
            Dat is net het mooie aan vogelfotografie! Je wordt beloond naar werken!
            Prachtige foto!

Comment

Heel erg mooi hoor.
              Met welke lens is deze genomen ?

Ik zou ook zoiets willen maken maar hoe doe je dat het best?

Aan de achterkant van mijn garage is een deur die in twee delen opengaat.
              Ik zou me perfect kunnen installeren. Uiteraard zou ik er dan wel nog iets voor moeten hangen.
              Op een meter of 10 daarvandaan zou ik dan iets kunnen inrichten voor de vogels maar hoe?
              https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                Heel erg mooi hoor.

Ik zou me perfect kunnen installeren. Uiteraard zou ik er dan wel nog iets voor moeten hangen.
                Op een meter of 10 daarvandaan zou ik dan iets kunnen inrichten voor de vogels maar hoe?
                als je naar de exif gegevens kijkt denk ik dat het met een 500mm lens getrokken is...
                Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                  Heel erg mooi hoor.

Je moet een voederplankje plaatsen net binnen de scherpstelafstand van je lens. Zeker geen 10 meter.Daarboven plaats je een takje waar je de vogels wil op fotograferen.
                  Enkele dagen voeren met pinda's en zonnepitten en klaar is kees.
                  Je gaat snel merken dat je uitgekeken raakt op de aanwezige tuinvogels.
                  In mijn tuin zijn het de standaard soorten en geen uitdaging meer.

Het wordt pas moeilijk als je een bepaalde soort voor ogen hebt. Je moet gaan zoeken waar de beestjes zitten en dan nog weten wat ze graag lusten

Deze kuifmezenplaats is midden in een bos(zonder pad) en je moet er elke dag naartoe om te voederen.Dat is geen lachertje met die sneeuw

Hopelijk heb je er wat aan.

Johan

Comment

Die is prachtig. En vlijmscherp.

Eric

Comment

Working...
                    X