Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik sluit me aan bij Bouk, deze hier vind ik al erg mooi, maar ik heb heel vluchtig uw site bekeken, nummer 40 bijvoorbeeld, om er maar één op te noemen. U zit met prachtige foto's op de site.
Is dat in Kenia de 'norm' voor wat dieren zien betreft? Het lijkt wel of de luipaarden en leeuwen daar gewoon letterlijk aan de bomen groeien.
(ps, bij het zien van deze beslis ik misschien beter om zelf niets meer te posten )
Amaai, je hebt uw tijd daar niet verbeuzeld .
Prachtfoto's op uw site, de een al beter dan de ander.
Die je hier post is idd maar gewoontjes in vergelijking met andere.
Schitterend, ik vind deze wel de moeite hoor, maar inderdaad op je site staan een hele boel (om niet te zeggen allemaal) foto's van dit (hoge) niveau. Het zijn niet alleen mooie waarnemingen, maar ze zitten fototechnisch ook nog eens goed in mekaar, je kan zo zien dat er niet zomaar in het wildeweg is afgedrukt. Heel knap. Ik denk dat je ons nog een tijdje zoet kan houden met je foto's.
Sven, ik heb gekeken op je site naar de foto's.... WOW
Héél mooi hoor! Hier zit zeker een HOF-plaatje tussen!
Nog veel plezier met het maken van je mooie foto's!
Comment