Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik zou het geloven, dat je het niet kon laten. Want dit levert een knap, scherp plaatje op! Die kleurtjes en fijne details in die veertjes vind ik gewoonweg fantastisch!
Grt. Jef
Mijn eerste indruk was dat 't oog niet écht scherp is. Daarom de foto eens geopend in DPP en inderdaad, het scherpstelpunt zat er niet op, wat op deze afstand toch wel spijtig is.
Mooie foto, vind ik
maar mag ik vragen wat DPP is, wat het doet?
DPP staat voor Digital Photo Professional, een door Canon bij de camera meegeleverd fotobewerkingprogramma. Middels de toetsencombinatie Alt L kan je hiermee zien waarop er echt gefocust werd.
Voorts wil ik Palombian nog meegeven dat ik in zulk geval kies voor de "Spot"-scherpstelling van de 7D. Hiermee kan precies op een héél specifiek punt worden scherpgesteld.
dat ik in zulk geval kies voor de "Spot"-scherpstelling van de 7D. Hiermee kan precies op een héél specifiek punt worden scherpgesteld
Bedankt allemaal en vooral Merris voor de opbouwende commentaar
Eigenlijk gebruik ik die AF spotinstelling (één van de details waarvoor je een 7D zou kopen ) alleen wanneer de vogels zich tussen de takken verstoppen
Comment