Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiger net even anders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Reiger net even anders

Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk bericht
    Op zich, inderdaad, een heel mooie foto! Bij de update heb je de "hele foto" wat opgelicht. Misschien was het toch beter geweest om enkel de snavel selectief wat op te lichten. (Dit is enkel mijn persoonlijk idee, hoor!)
    Grt. Jef
    Ben het hier mee eens. Selectief oplichten was beter geweest voor de algmene sfeer van deze prachtige foto
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Niet kwaad, maar de snavel gaat op in de achtergrond als een verdord rietblad.
      En dat is jammer en maakt hem minder geschikt voor SC.
      .................................................. Van waardering geniet ik.
      .................................................. ... Van kritiek leer ik.

Ik kan gerust tegen kritiek, maar als deze niet in showcase mag.
      Zal de volgende keer als hij daar nog eens zit , op hem roepen dat hij zijn bek mooi in de zon moet houden.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

mooie plaat

grts
        Korandoke
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

Comment

Wat een prachtige foto lever je hier af Onbegrijpelijk dat iemand deze niet showcase waardig vindt. Wel leuk dat ieder hier zijn mening durft geven en dat je, dat correct weet te plaatsen.
          Leuk dat je hier het juiste licht hebt weten vangen. Zo krijg je meteen sfeer in de foto, en maak je meer dan een registratie foto. Veel mooie registratiefoto's verschijnen hier dagelijks. Echter het spel van licht is zeldzamer en moeilijker maar dat is toch wat fotografie vaak apart maakt.
          Ik volg met het oplichten van de snavel alleen. "Verdomme " Van zo'n foto krijg ik veel goesting om terug in het veld te kruipen.

Deze zou ik graag in de Hof terug zien verschijnen.

Gr David
          Gr David

Comment

Knap hoor
            Grt
            Theike
            Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

niet thuis horen in sc beweren dan sommige
              zeer mooi hoor paul voor mij de update
              mooi licht
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

Comment

Niet thuishoren in showcase??
                Enfin, ik vind m heel goed

Comment

zit hier de originele belichting tussen? ziet er heel kunstmatig belicht uit voor mij

(licht & schaduw ontbreken dieptewerking, vandaar dat het me vreemd lijkt bij beide beelden)
                  Mijn foto's
                  Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                    zit hier de originele belichting tussen? ziet er heel kunstmatig belicht uit voor mij

(licht & schaduw ontbreken dieptewerking, vandaar dat het me vreemd lijkt bij beide beelden)
                    F4 260 mmm 1/125
                    Alleen lokaal contrast en kleuren een beetje gepusht.
                    Licht komt van schuin voor rechts, riet staat in bosjes vooraan licht zijkant donker. F4 dieptewerking???
                    S'morgens was het licht 5 a 10min zo. Kijk http://forum.belgiumdigital.com/f44/...ii-338945.html zelfde licht, zo kan ik er nog 5 posten.
                    Licht was zo, als je wilt stuur ik het origionele bestand wel eens door.
                    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Working...
                    X