Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat luipaard er door het struikgewas?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat luipaard er door het struikgewas?

Deze was veel moeilijker om te nemen. We hadden haar wel gespot...de gids deed lang zijn uiterste best om haar spoor te volgen, maar de bush had weinig gaten, en echt halt houden voor de camera was er niet bij. Het licht stond dan weer wel goed.
    Ver van LACH materiaal maar het criteria 'luipaard in het wild' is wel zeker

Re: Wat luipaard er door het struikgewas?

Met deze pic ga je zeker niet winnen, maar who cares; ik snap perfect hoe het is; de ervaring van alleen al een luipaard ZIEN, en dan nog lukken er een foto van te nemen. Ik heb ook veel zo'n plaatjes waarvan de sentimentele waarde zeer hoog is.

De mensen hier geven vaak kritiek op een takje hier en wat rommel daar, etc. Ook op de lichtomstandigheden. Ik neem ze dat die kwalijk natuurlijk. Ik denk dat ze gewoon zijn aan shots uit de zoo (of althans geen safari ervaring hebben).
    En dan weet je natuurlijk niet hoe moeilijk het is om een luipaard vinden, laat staan er geslaagde pics van te kunnen nemen. We zijn natuurlijk verwend door boekskes en series van NatGeo...
    http://www.theafricabug.com

Comment

Re: Wat luipaard er door het struikgewas?

Inderdaad who cares...eerste safari, je kent de lokatie niet, laat staan dat je weet wat er zich gaat voordoen, en je krijgt zeker geen tweede kans om af te drukken bij dit soort dieren. Heel die sfeer rond een safari, zoeken, spotten en hopen dat je een shot kan maken dat op iets lijkt...leuk gewoon.
      Naar de reiger kan je hier haast elke week op zoek, wat niet wil zeggen dat ik niet besef dat er niet veel betere fotografen hier zitten. Ik ben er nu een goed jaar mee bezig Ik verwacht zelfs al geen reacties meer op dit forum

Ik heb er nu van geproefd en ik wil dus terug maar dan een aantal dagen na mekaar enkel op safari...en dan zal er wel iets tussenzitten veronderstel ik.

En intussen blijf ik hier wat dieren op het forum gooien

Comment

Working...
      X