Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Yes, I love it Samen met olifanten en het jachtluipaard is dit m'n favoriet safaribeestje.
Je hebt m hier in een mooie pose kunnen vangen. Was het bewolk die dag? Als ik mag muggenziften, enfin het is eerder een persoonlijke voorkeur, zou ik de kleuren een beetje boosten. Anderzijds, als het grijs was die dag, dan is het natuurlijk zo het meest 'naturel'
@GillesH: ja het was bewolkt en nog vroeg in de morgen.
@Walter: de poten zijn niet super scherp: ze bewegen. Voor de rest ben ik best tevreden over de scherpte.
Gr, Marc Tav.
Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
om deze te zien heb je geluk gehad
want ze laten zich niet zo vlug zien ook al leven ze beschermd in een wildpark
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment