Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klever

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • klever

    https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

  • #2
    Re: klever

    Mooi plaatje met zachte herfstkleuren, de boomklever zelf mocht er iets groter opstaan.
    Maar ik zou hem wel rechtzetten want nu staat hij redelijk scheef

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: klever

      De klever sztaat er ietwat klein op maar de sfeervolle kleuren maken dat goed
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

      Comment


      • #4
        Re: klever

        Jammer dat dit plaatje niet meer reactie krijgt.
        Komt misschien een beetje te bewerkt over, maar is wel mooi.
        equipment: camera's, lenses & some imagination

        Comment


        • #5
          Re: klever

          De klever sztaat er ietwat klein op
          mss. wel maar vind dit goed zo voor deze foto ... een beetje meer "omgeving" past hier heel goed
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #6
            Re: klever

            Heel mooie foto met een prachtige sfeer!

            Greets, Lena
            ---------------------------------------------------------------
            Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
            www.lenafotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: klever

              vind hem eigenlijk ook ietwat flets Wilfried.

              grt Walter
              ~ Canon + weinig glaswerk

              WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

              Comment


              • #8
                Re: klever

                Heel knappe plaat, heerlijk in de opbouw, zalig zacht licht, een sprekend laag standpunt en 'n fantastische setting !
                Laat je kop niet zot maken : vogeltjes beeldvullend hebben we hier al genoeg. Het kan, mag en moet soms natuurlijk (laten we wel wezen), maar zo'n plaat met wat zalige omgeving (jeetje wat 'n heerlijke spiegeling en 'n perfecte DOF!) mogen er echt wel meer zijn.
                Dit is "creatieve natuurfotografie op z'n best". Het onderwerp krijgt ruimte in het kader, er is een omgeving en daardoor is er spanning en bakken sfeer...
                Nogmaals... goe bezig !!!
                Greetz, Kariboe

                P.S. Heel misschien kan de plaat nog een ietsiepietsie opgehelderd worden - het histogram leunt nogal naar links. Ook een miniscuul tikkeltje contrast. Maar zeker niet teveel ! Anders is die zalige sfeer weg !

                P.S. 2 Ik heb geen bevoegdheid om nominaties te doen voor de HOF. Mocht ik die wel hebben (God beware me), dan had je nu gegarandeerd een flink 'gepushte' nominatie !
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • #9
                  Re: klever

                  Die mag van mij zó in een prentenboek, zalig sfeertje, heerlijke plaat !
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

                  Comment


                  • #10
                    Re: klever

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                    Heel knappe plaat, heerlijk in de opbouw, zalig zacht licht, een sprekend laag standpunt en 'n fantastische setting !
                    Laat je kop niet zot maken : vogeltjes beeldvullend hebben we hier al genoeg. Het kan, mag en moet soms natuurlijk (laten we wel wezen), maar zo'n plaat met wat zalige omgeving (jeetje wat 'n heerlijke spiegeling en 'n perfecte DOF!) mogen er echt wel meer zijn.
                    Dit is "creatieve natuurfotografie op z'n best". Het onderwerp krijgt ruimte in het kader, er is een omgeving en daardoor is er spanning en bakken sfeer...
                    Nogmaals... goe bezig !!!
                    Greetz, Kariboe

                    P.S. Heel misschien kan de plaat nog een ietsiepietsie opgehelderd worden - het histogram leunt nogal naar links. Ook een miniscuul tikkeltje contrast. Maar zeker niet teveel ! Anders is die zalige sfeer weg !

                    P.S. 2 Ik heb geen bevoegdheid om nominaties te doen voor de HOF. Mocht ik die wel hebben (God beware me), dan had je nu gegarandeerd een flink 'gepushte' nominatie !
                    Sluit mij helemaal aan. (Ook hele knappe analyse van de foto ).
                    Groet Theo
                    http://500px.com/diethe

                    Comment


                    • #11
                      Re: klever

                      Ik mis toch wel wat saturatie. Foto is veel te vlak van kleur en zo'n lichte boomklever moet ik nog tegenkomen. Foto lijkt mij alvast te bewerkt waardoor er details verloren is gegaan. Of die hoop gepelde zonnepitten iets bijdraagt tot het beeld? Natuurlijk worden alle wintersoorten zo op foto gezet. Natuurlijk horen die gepelde er niet. Een discussie ga ik er niet over beginnen. Altijd leuk zo'n voorbereidde setting, echter de technische kant moet dan wel juist zitten.

                      Gr David
                      Gr David

                      Comment


                      • #12
                        Re: klever

                        Zeer mooie opbouw van foto.
                        Kleurenopbouw vind ik iets te flets. Een klein beetje zwart toevoegen via levels maakt een groot verschil. Dit is echter wel afhankelijk van persoonlijke smaak.

                        Comment

                        Working...
                        X