Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eric, met alle respect maar de kleuren komen onnatuurlijk over. Tja, ik weet het... ne mens wil nu eenmaal naar buiten voor de vogeltjes maar de weersomstandigheden zijn niet echt goed te noemen hé!
Groetjes en hopen op een straaltje zon!
Eric, met alle respect maar de kleuren komen onnatuurlijk over. Tja, ik weet het... ne mens wil nu eenmaal naar buiten voor de vogeltjes maar de weersomstandigheden zijn niet echt goed te noemen hé!
Groetjes en hopen op een straaltje zon!
Ge hebt gelijk. Te enthousiast met de schuivertjes hé. Heb update geplaatst.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik al veel beter van je heb gezien Eric, ik kan alleen tjieken maar bijtreden, volgende keer beter (sorry).
(PS, ik heb het soms ook hoor, dat ik zo maar hals over kop iets ga posten om dan later te gaan twijfelen of ik er wel goed heb aan gedaan.)
Update is wel wat beter maar toch nog niet wat ik van je gewent ben.
Last edited by diethe; 3 november 2010, 19:27.
Reden: update
Comment