Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind deze niet zo goed. Niemand ziet wat dit is als jij niet zou zeggen dat het een grote rode octopus is dus de foto schiet zijn doel voorbij
Ik begrijp wat je bedoeld ... komt in orde.
Je reactie vind ik schitterend, bedankt trouwens. Zo is het ook onderwater ... een octopus gaat helemaal op in zijn omgeving, zoals vele onderwaterdieren trouwens. Als de octopus beweegt of wijzigt van kleur net binnen je gezichtsveld heb je geluk hem waar te nemen, anders gaat hij aan je neus voorbij. Zelfs onderwater toon ik soms aan men collega's het dier aan en dan nog blijkt achteraf dat sommige onder hen de octopus niet hebben opgemerkt. Zodus heb je hier geluk ... je kan staan staren naar de foto tot je het hebt ... lucht voldoende.
Comment