Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind hem niet zo goed hoor. Mist scherpte en ook teveel verscherpt. Ik denk dat de foto in zijn geheel teveel bewerkt is geweest.
Toch een goede poging. Groeten.
Ik vind hem niet zo goed hoor. Mist scherpte en ook teveel verscherpt. Ik denk dat de foto in zijn geheel teveel bewerkt is geweest.
Toch een goede poging. Groeten.
Thieken, dank je wel voor de eerlijke feedback. Ik heb enkel de bek van de pelikaan wat opgelicht, en de foto 50% verscherpt. Persoonlijk was ik geboeid door deze foto door het transparante effect van het zonlicht.
Groeten,
Geert
Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines
Het transparante effect is mooi maar had nog mooier geweest had je je belichting in de positieve zin een beetje gecompenseerd (bvb +2/3 stop), je onderwerp is ten opzichte van de achtergrond wat aan de donker kant.
Het onderwerp bevindt zich ook wat te centraal in het kader wat mij betreft.
Maar...wie nie waagt niet wint en ik vind het een al bij al een geslaagde poging want het is en blijft een moeilijk onderwerp BIF's (birds in flight)
door het feit dat het een moeilijk onderwerp is (BIF)en dat deze vogel ook nog moeilijk de belichten valt (glanzende veren), minste spiertje zon dat er op valt loopt het al mis. heb het zelf ondervonden met deze rakkers aldaar. een goede poging alvast.
grts Korandoke
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
Comment