Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Toch wel een bijzonder pose, en levensecht licht. Ook het detail in het donkere kopje is m.i. geslaagd, hoewel dat misschien een ietsje te fel contrasteert met het minder benadrukte bovenlichaam: je ziet dat daaraan gewerkt is. De kleur van de bek past wel bij de poten. De achtergrond heeft op mijn scherm een paar storende kleurvlekken, waarvan me de oorsprong niet meteen duidelijk is. Die is dus nog niet om te zeggen: "Wauw, een showcase!"
Dan zie ik spoken, waarschijnlijk omdat het me zelf bij dit dier maar niet lukt de kop op het lijf te laten passen.
Ik zie bovendien geen kleurvlekken meer. Ik beloof dus plechtig voortaan een stuk fruit te eten in plaats van ne whiskey.
Comment