Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Speed-Duck
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
-
Re: Speed-Duck
Ik vind deze eerder middelmatig.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtIk vind deze eerder middelmatig.
Je ziet hier duidelijk dat het een net gelande eend is die nog over het water skiet.
Met een mooie landingstekening achter haar.
Eend is goed van kleur en mooi scherp.
2 mooie golven die r scherp opstaan.
Mooie reflectie van zowel eend als golven.
En de compo zit goed.
Als ik dit rijtje afga, zit er volgens mij toch alles in wat een goede foto vraagt. Daarom mijn nieuwsgierigheid naar het middelmatige.
Comment
-
Moeten we ons hier nog gaan verantwoorden voor onze commentaar. Erg middelmatig zelfs.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk berichtMooi op de perfecte moment.
Comment
-
-
Prachtig plaatje, mooie kleuren, juiste moment en zeer scherp
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
sluit me aan bij al het lof hier, prima foto op een mooi moment
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtMoeten we ons hier nog gaan verantwoorden voor onze commentaar. Erg middelmatig zelfs.
maw: waarom? wat kan er beter, ...
ik vind uw commentaar eerder zeer lag bij de grond.nikon stuff
Comment
-
Alex606 heeft natuurlijk het recht om de foto maar 'middelmatig' of zelfs 'erg middelmatig' te vinden. Niet iedereen heeft (zoals nogmaals blijkt) een zelfde smaak of visie op fotografie. Ik onthouw hier echter dat het merendeel (om niet te zeggen alle) van de reacties positief zijn, dat is voor mij wat telt en ik bedank natuurlijk ook de mensen die het hier voor mij hebben opgenomen, schitterend.
Is er echter iemand die een reactie plaatst waarin hij (of zij) zijn mening staaft als de plaat niet goed wordt bevonden, dan heb ik daar ook alle respect en begrip voor naturlijk.
Van kritiek kan je leren, van een mening niet.
Iedereen alvast bedankt voor de reacties (ook Alex606).
Mvg Theo.Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
Comment