Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
saai oninspirerend beeld met weinig diepgang. zou wat meer verhaal in je foto zoeken en niet alleen maar registreren dat kan iedereen tegenwoordig in dit digitale tijdperk
Hallo,
Origineel is verdwenen, de update is mooi scherp en Ok .
Vraagje aan de kenners .
Sommige reigers vliegen reeds weg bij de minste beweging, terwijl andere rustig blijven zitten wanneer men dichterbij komt.
Mvg: LFR.
saai oninspirerend beeld met weinig diepgang. zou wat meer verhaal in je foto zoeken en niet alleen maar registreren dat kan iedereen tegenwoordig in dit digitale tijdperk
Ik weet het mijn vriend dat ik een zeer saai iemand ben......
Weet ge wat ze bij ons zeggen?????
Heb de eerste foto uit fotobucket verwijderd, dus niet meer zichtbaar.
Inderdaad, Palombian zij dat hij niet zo scherp was en had deze morgen weinig tijd.....heb daardoor een klein beetje teveel aan een schuivertje geweest met als resultaat een beetje oververscherpt. Sorry daarvoor.
Maar de foto is inderdaad genomen op een paar meter afstand van de reiger, ik zweer het, nog een klein beetje en ik kon hem bij zijn nek grijpen, gelove of niet.
Nergens achter weggestoken of dergelijke....
Zal morgen ene posten in volledig ornaat!
Comment