Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind persoonlijk de kleuren nogal "saai" grijs...
Ook het standpunt kon beter. Door vanaf het wateroppervlak te fotograferen komt de vogel veel beter los van de achtergrond en ik vind dat mooier.
Ik vind persoonlijk de kleuren nogal "saai" grijs...
Ook het standpunt kon beter. Door vanaf het wateroppervlak te fotograferen komt de vogel veel beter los van de achtergrond en ik vind dat mooier.
Uiteraard allemaal persoonlijk
Dat vogeltje zijn kleuren zijn nu eenmaal zo, ik kan daar ook niks aan veranderen hé! Moet ik er ne blauwe van maken of ne rode????
Dat standpunt.... Hierin kan ik je volgen, deze is genomen vanuit een vogelkijkhut. Helaas niet mogelijk om bij het water te komen.......
Ja, je kan dat wel maar dan heb ik geen respect meer voor de regels die opgelegd zijn en verstoor je alleen maar de rust van de dieren!!!
OK, of ben "ik" vekeerd???
Dacht van niet!
Groeten.
Wat is dit voor een opmerking???
Als jij ervan uitgaat dat er onvoldoende of slecht licht was op het moment van de opname, wel dan zit je grondig verkeerd! Sorry, hoor.
Wat is dit voor een opmerking???
Als jij ervan uitgaat dat er onvoldoende of slecht licht was op het moment van de opname, wel dan zit je grondig verkeerd! Sorry, hoor.
Ofwel heeft men een foto van het vogeltje bij slecht(er) weer, want het was er nu eenmaal ( vogel en weer ), of men wacht op zogezegd beter licht en waarschijnlijk is het vogeltje dan al gevlogen, en heeft men alleen een foto van het water.
Zou erg blij zijn als ik deze zelf had kunnen nemen.
@ Frank207be : foto is genomen op 18/09 om 11.00 h. ( zie exifs )
Sorry voor Frank 207: ge zit er volkomen naast.En als je mij niet gelooft, ga dan zelf eens kijken hoe dat vogeltje er in levende lijve uitziet....
Inderdaad, net hetzelfde als op de foto. Jaja, ook de kleuren!
Ken je trouwens de naam van deze vogel??????
Sorry voor Frank 207: ge zit er volkomen naast.En als je mij niet gelooft, ga dan zelf eens kijken hoe dat vogeltje er in levende lijve uitziet....
Inderdaad, net hetzelfde als op de foto. Jaja, ook de kleuren!
Ken je trouwens de naam van deze vogel??????
ZWARTE RUITER.
Ik heb nooit gezegd dat de kleuren niet correct zijn : ze simpelweg saai "middag" grijs zoals Sam al zei. Dat ligt niet aan de vogel, maar enkel aan het tijdstip waarop jij je foto nam en de weersomstandigheden Dit is SHOWCASE remember http://forum.belgiumdigital.com/f44/...ky-194441.html
Is dit echt een ZWARTE RUITER WAUW
Doe overigens maar rustig voort met het afbekken van iedereen die een beetje kritische commentaar geeft hoor
Ik heb nooit gezegd dat de kleuren niet correct zijn : ze simpelweg saai "middag" grijs zoals Sam al zei. Dat ligt niet aan de vogel, maar enkel aan het tijdstip waarop jij je foto nam en de weersomstandigheden Dit is SHOWCASE remember http://forum.belgiumdigital.com/f44/...ky-194441.html
Is dit echt een ZWARTE RUITER WAUW
Doe overigens maar rustig voort met het afbekken van iedereen die een beetje kritische commentaar geeft hoor
Laat hem gerust doen Frank
Tis gewoon een schitterende foto. Dat kan ook niet anders want het is een foto van een Zwarte ruiter
Comment