Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi lichtje in het oog, en fraaie kleuren. Het licht is wel wat hard, waardoor de kleuren niet zo verzadigd zijn, maar daar zou je eventueel nog wat aan kunnen doen. Ik zou waarschijnlijk een randje van de onderkant en van de rechterkant afcroppen. Van de onderkant omdat daar naar mijn mening net iets teveel onscherpte zit, en aan de rechterkant om het hert nog iets verder uit het midden te krijgen. Hopelijk kun je daar iets mee.
Prachtige plaat, deze vind ik beter dan je vorige
Inderdaad, zoals Marcel schrijft, onderaan en rechts een stukje afhalen zal het beeld alleen maar versterken !
zeer mooi!! hert heeft een betere pose dan de vorige foto, het licht is een beetje hard, maar het is nu eenmaal wat het is, misschien marsels suggestie volgen
Comment