Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In Walvisbaai schuimend de jakhalsen de zeehondencolnie af, op zoek naar zeehondenpuppies en dode zeehonden als ze te dicht komen krijgen ze een sneer...
Een heel mooie foto waarbij de agressie van de zeehond en het toch wel wat schrikken van de jakhals heel goed tot uiting komen. Heel goed gedaan!
Grt. Jef
Een heel mooi moment, maar ontzettend jammer dat er uitgerekend in de ruimte tussen de twee dieren nog een andere zeehond in de achtergrond ligt die ook nog eens vast zit aan beide koppen. Daar had je niets aan kunnen veranderen, dat snap ik, maar dat maakt het nog niet minder jammer.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Een heel mooi moment, maar ontzettend jammer dat er uitgerekend in de ruimte tussen de twee dieren nog een andere zeehond in de achtergrond ligt die ook nog eens vast zit aan beide koppen. Daar had je niets aan kunnen veranderen, dat snap ik, maar dat maakt het nog niet minder jammer.
Rook het lekker?
Stinken doen die beesten gigantisch, maar het plaatje is er niet minder mooi om...
Stinken doen die beesten gigantisch, maar het plaatje is er niet minder mooi om...
De dieren ruiken naar vis, maar deze plek is berucht om de gigantische stank die er hangt, vooral met warm weer en aanlandige wind. Een aantal deelnemers op de Namibië reis van vorig jaar konden het zelfs niet verdragen en gingen in de bus zitten.
beste Marsel,
deze foto is niet getrokken bij de grote seal-colony bij Cape cross, waar naar verluid duizenden zeehonden verblijven en de geur waarschijnlijk navenant is. Wij hebben ervoor gekozen om in walvisbaai zelf een zeekayak toer te doen met eco marine tours, we bezochten een kleine zeehondencolonie (een honderdtal dieren) en zagen veel zeevogels, het is een aanrader goede foto's maken vanuit een kayak is niet zo evident en vooraf was ik wel bezorgd om mijn materiaal, uiteindelijk was ik toch tevreden met de foto's. Jammer van de zeehond op de achtergrond, maar het was niet anders, vanuit de kayak kon ik onmogelijk vlug een ander standpunt kiezen en met photoshop kan ik niet genoeg werken om hem ongezien weg te shoppen, bedankt voor de positieve reactie iedereen.
Comment