Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alcedo atthis (vrouwtje)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alcedo atthis (vrouwtje)

1/200 sec, f7.1, iso 360, 390mm

Groet Theo
    http://500px.com/diethe

Re: Alcedo atthis (vrouwtje)

Een mooie, maar er zit wel nogal wat ruis in.

Mvg.
    The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Leuke achtergrond met mooie ijsvogel. Ook dit lijkt mij een grote crop. Op iso 360 zoveel ruis hebben is verklaarbaar door veel te croppen of de donkere tonen op te lichten. Echter de ruis zit hier ook in de lichte tonen. Ik meen me te herinneren dat sommige camera's die tussen stappen van iso 200 / 400 / 800 slecht verteren. Die 360 zou dan bv slechter kunnen uitvallen dan iso 400. (kan ook pure zever zijn hoor )

Ik zou het toch eens bekijken vanwaar die ruis komt. Spijtig om met die lage isowaardes zo'n plaatjes op te zadelen met zoveel ruis.

Gr David
      Gr David

Comment

IJsvogel op zich, staat er goed op met mooie kleuren! Maar inderdaad, de opmerking i.v.m. de ruis moet ik bijtreden.
        Grt. Jef

Comment

Die 360 zou dan bv slechter kunnen uitvallen dan iso 400. (kan ook pure zever zijn hoor )
          Goed gelukt en scherp voor 1/200, kan nog wel wat ruisreductie verdragen

Ik gebruik (uit hetzelfde bijgeloof ?) altijd 320 of 640 als stop onder 400 en 800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk bericht
            IJsvogel op zich, staat er goed op met mooie kleuren! Maar inderdaad, de opmerking i.v.m. de ruis moet ik bijtreden.
            Grt. Jef
            Ik volg ook in deze opmerking.

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
            X