Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Griffon Vulture

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Griffon Vulture

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
    Ik probeer steeds in alle objectiviteit mijn eerlijke mening te geven dus ook hier: ik vind niet elke HOF-foto per definitie goed en ga dan ook niet automatisch iedere HOF-foto proficiat wensen

Als ik naar de foto's op je website kijk dan denk ik, hier zitten echte pareltjes tussen, deze is wel goed maar steekt er voor mij niet echt boven uit.
    Belachelijke vaststelling, als deze foto bij de beste van deze week was, dan is dat zo, PUNT.
    Aan de TS mijn wel gemeende felicitaties.

Comment

Proficiat met je Hof

Ragscherp : klasse
      Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
      http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Belachelijke vaststelling, als deze foto bij de beste van deze week was, dan is dat zo, PUNT.
        Aan de TS mijn wel gemeende felicitaties.
        We moeten natuurlijk niet allemaal de mening van de BD moderators delen. Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen mooie foto is, maar wie zich natuurfotograaf noemt doet dit vanuit liefde voor dieren en dieren in gevangenschap houden getuigt van weinig liefde. Ik vind het gevaarlijk iemand een etiket op te kleven, maar eric doet mij sterk denken aan zo'n "type" natuurfotografen en dus vind ik de reactie begrijpelijk.
        Moeten moderators daar rekening mee houden? Natuurlijk niet want dit is een fotografieforum en geen website van natuurliefhebbers. Maar we ontzeggen toch beter niemand het recht om op basis van eigen principes een foto te beoordelen ...
        People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
        http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

Comment

Ik zou ook iets meer verwachten van de kijkrichting. Wat is daar te zien. Technisch is het ok, maar compositie mag je ook wat van verwachten.
          Achtergrond had misschien ook minder lijnen mogen hebben.
          Jacques Bakker
          www.fotohandig.be

Comment

Working...
          X