Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi gedaan, maar mogen we de making of weten?
grt,bouk.
Jazeker. Dit is een combinatie van 3 snel opeenvolgende shots om hiermee actie en beweging te creëren, daar het standpunt ongeschikt was voor een meegaande beweging (pan). Persoonlijk koos ik voor deze weergave inplaats voor het bevriezingeffect.
Ik zie hier zelf de 'snelheid' niet in.
Dit omdat zowel links als rechts een "wazige versie" te zien is.
Mocht dit nu alleen aan de linker kant zijn, dan zie ik er een beweging in.
Maar aan beide kanten niet. dergelijke paard springt niet van links naar rechts om het zo maar te zeggen.
Naar mijn mening moest dus het rechter plaatje het scherptst zijn.
Weet dus niet echt wat ik van deze foto moet vinden (in tegenstelling tot de rest die blijkbaar wel goed de beweging ziet)
WillemClassensDesign: Mijn website Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro Flitsers:HVL-F42AM;
Ik zie hier zelf de 'snelheid' niet in.
Dit omdat zowel links als rechts een "wazige versie" te zien is.
Mocht dit nu alleen aan de linker kant zijn, dan zie ik er een beweging in.
Maar aan beide kanten niet. dergelijke paard springt niet van links naar rechts om het zo maar te zeggen.
Naar mijn mening moest dus het rechter plaatje het scherptst zijn.
Weet dus niet echt wat ik van deze foto moet vinden (in tegenstelling tot de rest die blijkbaar wel goed de beweging ziet)
Ik volg hierin.
Voor mij geeft deze ook niet goed een beweging weer en is alzo niet geslaagd voor mij. Als beeld op zich komt het ook niet echt goed over.
Maar deze manier van bekijken is tot hiertoe in de minderheid, dus zeker niet van wakker liggen
Uw 'cameravastheid' of vaste hand ook zo te zien...een statief helpt al een héél stuk!
Heel knap gezien van u Als je de uitleg hogerop al had gelezen zou je nochtans een heel eind op weg zijn geweest Als ik je nu zeg dat deze op statief is opgenomen, gezien de omstandigheden en het resultaat dat ik wilde
Bedankt voor je reactie, ieder zijn visie/mening, maar dergelijk beeld had beter in sport gestaan gezien de geplaatste foto's in dieren - we zijn mensen hé en die kunnen met al hun wetenschap nog missen
Comment