Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
een roller, scharrelaar in het Nederlands is familie van de klauwieren, niet van de bijeneters. Bijeneters hebben een vergelijkbaar kleurrijk verenkleed maar zijn heel anders gebouwd, kjik bvb maar naar de vorm van bijgevoegde zwaluwstaart-bijeneter.
Mooie foto overigens, alleen jammer dat de vogel gedeeltelijk achter de steen zit, nu zie zijn staart niet, een lager standpunt tgo de vogel zou ook beter geweest zijn maar dat was misschien niet mogelijk?
Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Tja, je hebt altijd mensen die niet tevreden zijn hé Sieg! Het is altijd tekort of te lang.
Nochthans krijg ik via PM vele reacties over het waar en hoe????
Sorry, maar je kan altijd negatief doen!!!!!
Tja, je hebt altijd mensen die niet tevreden zijn hé Sieg! Het is altijd tekort of te lang.
Nochthans krijg ik via PM vele reacties over het waar en hoe????
Sorry, maar je kan altijd negatief doen!!!!!
Ik heb toch niks negatiefs geschreven hier , ik heb gewoon vermeld dat je deze al eens gepost had, misschien was je het gewoon vergeten.
Comment