Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statieportret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Statieportret

    Weer die reiger, maar hij bleef mij maar uitnodigen om af te drukken
    1/320sec, f9, iso160, 400mm

    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

  • #2
    Re: Statieportret

    Gij zijt getrouwd zeker met die reiger?????
    Weerom knap!

    Comment


    • #3
      Re: Statieportret

      Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk bericht
      Gij zijt getrouwd zeker met die reiger?????
      Weerom knap!
      Ja, ik verwacht één van de dagen wel een aanzoek van hem (of haar).
      Gelukkig komt ie nog regelmatig eens langs, anders houdt een mens het geen uren vol in zo'n donkere kijkhut waar de ijsvogel je wel komt doen watertanden maar niet binnen bereik komt zitten.
      Last edited by diethe; 25 augustus 2010, 20:38. Reden: tikfout
      Groet Theo
      http://500px.com/diethe

      Comment


      • #4
        Re: Statieportret

        Alweer een mooie, al zou ik de hooglichten selectief wat tegenhouden. Maar knap licht had je daar : ik zou erdoor wellicht weer maar eens mijn hoofd tegen een balk gestoten hebben in die toch wel heel slecht gebouwde hut, daar in T. !

        Mvg.
        The bird is known by his note, a man by his word.

        Comment


        • #5
          Re: Statieportret

          Zijt verdorie content dat we deze schuilhutten hebben.... Er zijn er veel te weinig van! Vorige week stond ik voor een gesloten deur in de "Damvallei" te Destelbergen. Niets op de website van natuurpunt vermeld.... Deze stond op het plannetje, tot ik eraan kwam.....
          "Hier wordt een nieuwe vogelkijkhut gebouwd in samenwerking met Aquafin & Natuurpunt" Een dik cijferslot erop, een grote omheining, wordt geopend in oktober......BLA BLA.....
          Daar was ik vet mee....
          Vele km's gereden en ook te voet afgelegd, om dan uiteindelijk voor een "cijferslot" te staan! Jammer!
          Deze locatie is me aanbevolen voor de winterperiode, maar ik wou hier toch even poolshoogte nemen....
          Dus voorlopig enkel de ene kijkhut ter beschikking aan de grote vijver zelf!
          Last edited by tjieken; 25 augustus 2010, 21:29.

          Comment


          • #6
            Re: Statieportret

            Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk bericht
            Alweer een mooie, al zou ik de hooglichten selectief wat tegenhouden. Maar knap licht had je daar
            Mvg.
            Awel, dat is ook mijn gedacht.
            En die ijsvogels zijn daar in T. totaal de kluts kwijt door de ijsvogeltakken. Die kweken nog feller dan de vogels zelf .

            Comment


            • #7
              Re: Statieportret

              [QUOTE=tjieken;2792730]Zijt verdorie content dat we deze schuilhutten hebben.... Er zijn er veel te weinig van! QUOTE]
              Klopt ook hoor, maar dit bedoelde ik ook niet, ik wilde gewoon zeggen dat die reiger me toch een beetje bezig houdt, omdat er anders 'momenteel' niks te beleven is.
              Groet Theo
              http://500px.com/diethe

              Comment


              • #8
                Re: Statieportret

                Een mooie, al vind ik "na de landing" nog mooier.
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Statieportret

                  Goed dat je op de uitnodiging van die reiger bent ingegaan want dit levert weer een prima plaatje op!
                  Grt. Jef

                  Comment

                  Working...
                  X