Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gaap

    Net zoals de toeschouwers waren de dieren in de Olmense zoo moe van het warme weer.
    Wat vinden jullie ervan?


  • #2
    Re: Gaap

    Gaat waarschijnlijk veel reacties losweken: zo zou ik mij ook voelen als wild dier in de olmense zoo, oeverloos verveeld. Fototechnisch gezien kan ik hier niks op afkeuren maar het onderwerp is saai. Deze dieren gaan nergens heen en als fotograaf moet je hier absoluut het onderste uit de kan halen om respect te krijgen. Niet alleen de foto is van belang maar ook de manier waarop deze tot stand komt. Iemand die dagen zit te wachten op een kuifmees of ijsvogel die langs komt en van dat ene moment een aanvaardbare foto weet te maken verdient in mijn ogen meer respect dan iemand die toevallig een geeuwende leeuw vastlegd in de olmense zoo of een "vluchtshot" weet te maken van een arend die 20 keer op en af vliegt in een roofvogelshow.
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

    Comment


    • #3
      Re: Gaap

      Wat is dat voor een reactie. Je geraakt niet toevallig in een zoo ... De één gaat daar voor een daguitstap, de ander specifiek om foto's te trekken. Ik was er trouwens ook vorige week. Omdat ik in een zoo ben waar al die dieren toegankelijk zijn, moet ik dan geen fotos' nemen of zo ?
      Ik was laatste ook in het kasteel Alden BIesen waar toevallig ook een roofvogelshow werd gehouden, ik heb natuurlijk foto's genomen, wat een onzin je daar vertelt.
      De foto vind ik trouwens knap, mooi compositie.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment

      Working...
      X