Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het geluid van de tepiet ceremonie moeten jullie er zelf maar bijdenken. Tekeer dat ze gaan ! Blijft super om ze zo bezig te zien. Genomen met de laatste zonnestralen die avond nog voor handen.
1d3 500mm f5.6 iso 400 1/500
Knappe plaat, maar ik had persoonlijk iets minder gecropt (of ingezoomd) zodat het wazige spiegelbeld volledig in beeld kwam (nogmaals is mijn persoonlijke mening).
Voor mij zijn de kleuren een tikje te gesatureerd. Voor de rest Voor mij mag het tweede exemplaar buiten de DOF vallen als ze op deze manier achter mekaar staan. De kleuren van hoofdonderwerp en voorgrond komen mooi terug in de achtergrond
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Voor mij zijn de kleuren een tikje te gesatureerd. Voor de rest Voor mij mag het tweede exemplaar buiten de DOF vallen als ze op deze manier achter mekaar staan. De kleuren van hoofdonderwerp en voorgrond komen mooi terug in de achtergrond
Ik volg Eric
Het lage standpunt vind ik altijd knap
Comment