Deze drie Zwitserse Sennen trokken een kar in het museum van Bokrijk.Zeer vermoeiend zou U denken als je ze zo ziet liggen..Maar niets is minder waar vertelde hun baasje mij..Het zijn echte werk(honden)paarden...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Werk(honden)paarden...
Collapse
X
-
-
Re: Werk(honden)paarden...
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtIk zou de donkere delen van de honden iets oplichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtOp mijn scherm is het licht genoeg hoor..
Comment
-
Hier zitten de kleuren ook goed Prima scherpte en heel goed standpunt gekozen!! Dat trekken de Sennens goed af gaat moet je mij niet vertellen, het zit ze in het bloed, die van mij kan er ook weg mee en heeft mij ook al meermaals plat gekregen
Knappe foto!
Greets, Lena---------------------------------------------------------------
Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
www.lenafotografie.be
Comment
-
-
netjes belicht en omzetting, knappe pose
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrigitteVH Bekijk bericht.... mooi standpunt.
Bedankt.
Comment
-
Mooi standpunt Met groothoek neem ik aan want de mensen zien er wat samengedrukt uit?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtIk zou de donkere delen van de honden iets oplichten.
Supergaaf zo!
Comment
-
Heel mooi moment, spijtig toch dat er bovenaan dát iets te weinig is, dat onderaan eraf kon. Komt ervan van niet door de zoeker te kijken...
Mss was een hoekzoeker hiervoor een oplossing ?
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
Ik vind het een origineel beeld van deze werkhonden
Knappe foto Pascal
Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtzonder in de zoeker te kijken.
vind het en heel leuk opname en een geslaagde omzetting.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment