Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Funcky is een dertig jarige draver merrie, die regelmatig bij ons aan de draad staat om wat gezelschap te hebben. Ze stond hier ook deze avond in het late licht.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Inderdaad ze ziet er goed uit, we hebben haar altijd goed verzorgt nadat we haar hebben gered van het slachthuis zo een 10 jaar geleden. Toen was niet goed genoeg voor de draf of voor veulens. Ik geloof dat ze er 6 heeft gehad.
Haar naam is Funcky Sevit en is terug te vinden in het drafregister. Wij zijn gewoon dieren vrienden .
Bedankt voor het commentaar.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Als ik een mooi paard in de wei zie staan, kijk ik ook steeds met bewondering ernaar.
Zo kijk ik ook naar deze knappe foto's! Bij die 1ste vind ik het oog ook vooral heel mooi!
Grt. Jef
Inderdaad ze ziet er goed uit, we hebben haar altijd goed verzorgt nadat we haar hebben gered van het slachthuis zo een 10 jaar geleden. Toen was niet goed genoeg voor de draf of voor veulens. Ik geloof dat ze er 6 heeft gehad.
Haar naam is Funcky Sevit en is terug te vinden in het drafregister. Wij zijn gewoon dieren vrienden .
Bedankt voor het commentaar.
Groet Flash
U was haar reddende engel blijkbaar. Op de witte bles na heb ik er hier ook zo eentje staan. Mooie en leuke dieren!
Comment