Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit vind ik een rare reactie hoor Bouk... Maanden geleden heb ik ongeveer dezelfde foto geplaatst en kreeg als reactie van jou: Wat een kleuren, ikzelf zou er een stukje aan afdoen (crop) enz....
En nu ik deze terug post op het forum zijn plots de kleuren niet goed.....? Heb aan de kleur niets gewijzigd hoor! Dat het een crop is , is duidelijk. De originele foto is de hals vd pauw een stuk langer. Is met BD sizer gecropt en 10 % verscherpt.
Raar maar waar!!!!????
Groetjes.
Zoek maar eens op: 30 mei 2010 in showcase onder de naam "pauw" met als voortitel... Als het gaat regenen......
en dan de commentaar van...... Jawel.... BOUK.
Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
m.i. is het een mooie ..
staat goed scherp op het oog, enkel achterhoofd is een beetje wazig.
ps persoonlijk zou ik hem minder centraal hebben geplaatst
groetjes Pascal Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/
Ik denk dat ik in het vervolg dat BD sizer gedoe dan maar beter achterwege laat!
Heb ook al ondervonden dat BD sizer bij het verscherpen de fijne details vervormt. Daarom verscherp ik nu mijn foto's met ACDSee 10 Photo manager. Is gebruiksvriendelijk en ben daar echt tevreden over.
Grt. Jef
Comment