Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Even mijn pootje wassen.....
Collapse
X
-
-
Re: Even mijn pootje wassen.....
Oorspronkelijk geplaatst door D70avy Bekijk berichtKrijg zeer moeilijk zicht op deze foto + mist scherpte over heel de lijn.
Waar is zijn poot ?
D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk volg, snap niet wat dit in SC doet.
Het geeft de foto ( naar mijn inziens ) een heel dynamisch gevoel waardoor heel duidelijk wordt dat dit een levend dier is, dat zeer geconcentreerd met een dagdagelijks bezigheid bezig is.
Het feit alleen al dat deze foto nu eens scherpte over heel de lijn mist maakt dat deze foto net iets anders is dan alle super scherpe, statische foto's die je overal terug ziet komen. Alleen daarom al vindt ik dat hij een plaatsje verdiend in de showcase.
Er zijn wereldberoemde fotografen die foto's verkocht hebben met prijzen waarin 4 nullen voorkomen, waar je zelfs moet raden welk onderwerp ze nu eigenlijk gefotografeerd hebben. Natuurlijk weet ik ook dat deze mensen hun niveau iets hoger ligt dan het mijne, maar toch.... .
Davy, je vraagt je af waar de tijger zijn poot is, Het feit alleen al dat jij opgemerkt hebt dat die poot niet in beeld is bewijst dat je langer dan 5 seconden naar de foto gekeken hebt, en ik denkt dat dat, buiten mooie beelden maken natuurlijk, toch de bedoeling is van vele fotografen: mensen even laten stilstaan bij een foto.
Je leest in elk fotomagazine en/of fotohandboek dat er in de fotografie verschillende regels bestaan. En op de volgende lijn komt dan meestal het volgende: "Deze regels zijn meer richtlijnen, aarzel dan ook niet om ze eens NIET toe te passen!"
Bij deze......
Tim
ps: smaken verschillen, en dat is maar goed ook...Last edited by Yamato Imaging; 1 augustus 2010, 21:44.Wat je zelf doet, doe je niet noodzakelijk beter
Comment
-
Beste Tim,
Ik zie wat je schrijft en bedankt voor de feedback. Idd zal dit een bepaald publiek bekoren en als dit jouw opzet is, is dat ok.
Ik blijf er een moeilijk zicht op krijgen maar "smaken verschillen, en dat is maar goed ook... "
DD70avy
D70s,D200, D700 en wa goe glas.....
Comment
-
-
Hey Nena & D70avy,
Bedankt en fotografeer ze he!
TimWat je zelf doet, doe je niet noodzakelijk beter
Comment
-
Om van zo'n groot dier alleen maar drie of vier snorharen scherp in beeld te brengen ...geen senicure zo te zien!..knap gedaan
Comment
Comment