Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hollandse Herder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hollandse Herder

Graag geen commentaar op het copyright, hij is zo groot omdat er niet betaald is voor deze foto's.

sluitertijd 1/400, F4.5, Iso 200, WB Zon. gemaakt rond half 9 's avonds...
    Last edited by Preza; 31 juli 2010, 10:18.

Re: Hollandse Herder

spijtig van die tekst

ik vind het geen mooie foto, sorry
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      ik vind het geen mooie foto, sorry
      Kun je dan misschien ook aangeven waarom je dit vindt? Hier kan ik namelijk niks mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Preza Bekijk bericht
        Kun je dan misschien ook aangeven waarom je dit vindt? Hier kan ik namelijk niks mee.
        ik vind de houding niet zo mooi. Ik kijk niet graag op het beest zijn pik, zijn tong lijkt een soort roze hostie die eruit steekt, de locatie spreekt me niet aan, er iets vreemd aan de scherpte: volgens mij is hij scherp maar lijkt hij zo niet (misschien komt dat door de vacht), ik vind hondmans zelf ook een tamelijk lelijk beest: zijn vacht ziet er niet ongezond uit, maar ook niet goed. ik zie er geen aaibaarheid in, terwijl het beestje er wel vriendelijk uitziet.

heb je daar iets aan. Ik beperkte me tot niet mooi, omdat ik niet teveel negatieve commentaar wil geven.

de opbouwende versie:

ja kan misschien een andere pose proberen op een andere plaats. laat je door niets weerhouden om het beeld te vullen met de hond (detail van ogen en snuit), dat zou een
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Misschien smaakt deze je beter?
          Vind het een beetje vreemd commentaar maar goed... Het is een pup en hij is zijn vacht aan het wisselen.

of alleen zijn koppie... (beetje scheel hondje)

[Mod SW]

Slechts een foto in SC

SW
          Last edited by Soeki Wan; 2 augustus 2010, 00:22.

Comment

Ik vind ze alledrie mooi hoor. Wat een schatje.. En die oortjes staan zo leuk naar binnen gekanteld.

Groetjes,
            Jolien

Comment

Ik zie de foto's hier toch wel met een geelzweem over. Staat je witbalans goed?

Het onderschrift snap ik de bedoeling niet goed, die crop je er zo af, betaald of niet-betaalde foto.

Je zit trouwens in SC, dus daar is maar 1 foto toegelaten. Misschien had je beter in fotobeoordeling geplaatst, dan kun je wel drie foto's plaatsen.

Als ik moet kiezen: de crop van de kop, met juiste witbalans dan
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Als ik moet kiezen: de crop van de kop, met juiste witbalans dan
                En zonder die afschuwelijke halsband...

Comment

witbalans stond wel goed... maar denk dat die "geelzweem" komt doordat de zon aan het zakken was... Vond het wel wat hebben eigenlijk, niet storend in ieder geval.
                  De 2 extra foto's waren in reactie op het commentaar.

Halsband kon helaas niet af, hondje liep dan vrolijk weg... pup he...

Comment

Hoi,

Speciale vacht inderdaad, ik denk dat die vacht ervoor zorgt dat de foto onscherp lijkt.
                    De 2de en 3de foto vond ik mooier dan de eerste..
                    Sony A230/Sony 18-55mm/Tamron 70-210mm/Cosina 100 - 400mm

Comment

Ik vind het leuke foto's. Het hondje staat er precies op zoals ie is, nog onbeholpen met lekkere verkeerd staande flappers
                      De houding van de 1e foto stoort mij helemaal niet, juist omdat het een puppie is. Wanneer ie ouder is kan je hem in een andere positie laten zitten d.m.v. commando's maar nu mag je al blij zijn dat ie netjes blijft zitten.

Ik zou wel van die laatste foto dat stukje lijn wegpoetsen. Volgens mij heb je dat bij die andere toch ook gedaan?

Leuke pup trouwens.
                      Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                      en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                      Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

Comment

Working...
                      X