Gistermiddag kwam het camouflagenet binnen dus vanochtend zat ik weer bij de kneutjes. Op de heenweg stak er nog een egel over het fietspad, ook leuk om te zien. Enkel het mannetje kwam langs, gelukkig zag ik eindelijk weer wat roodborsttapuiten en ook volgens mij een juveniel. Jammer genoeg was het licht al erg hard. Dit zijn al de laatste foto's van deze plek omdat ik vanochtend door 2 boswachters erop geattendeerd werd dat ik hier niet mocht komen. Het was een klein stuk van het fietspad, maar je mag niet van de paden af. Omdat mensen niet met de natuur om kunnen gaan, mogen de mensen die er wel respect voor hebben ook niks. Ik kan me zo ook geen gebied bedenken waar je wel gewoon mag struinen door de bosjes. Ik vind dit wel weer erg jammer, alle voorbereiding die ik erin gestoken heb is ook voor niets geweest. Ik ga nog een mail naar de beheerder stuurden maar ik vrees dat het weinig zal uithalen. Ik wou al zo lang graag een vaste (schuil) plek, en deze keer leek het te lukken maar gaat het toch weer niet door.

Comment