Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De update is al veel beter. De kleuren zijn zachter. De compo vd foto vind ik te krap en ik zou liever de tweede eend ook scherp hebben gezien. Dat is mijn persoonlijke mening Pascal dat ik deze niet SC-waardig vind.
Ik heb in landschappen al héél prachtige plaatjes van jou mogen bewonderen, maar deze hier kan mij niet bekoren.
Groeten en een fijn weekend.
Om te beginnen het zijn geen eenden maar Nijlganzen
Ik vind dit anders zeer geslaagd.
Mooi laag standpunt en goed scherp.
De update is goed van kleur volgens mij (beetje kleurenblind en sneuvel zelf dikwijls)
mooi shot en ga voor de update.
lens werkt lekker op die lengte Pascal.
grt,bouk.
Inderdaad.Ze blijft me verbazen die scherpte..
Ik heb speciaal met deze DOF gewerkt om de tweede eend er wat minder op te hebben..in de schaduw van de zus of broer.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooie plaat ! Had je misschien 2 seconden later had de achterste nog een stapje vooruit gezet, zodat de voorste volledig vrij kwam.
De kleuren van de update zijn veel beter, maar nog steeds "vintage"-look. Was het de bedoeling ?
Genomen op het middaguur, dus ik vermoed dat je er die kleurtint als bewerking in gedaan hebt ?
Mooie plaat ! Had je misschien 2 seconden later had de achterste nog een stapje vooruit gezet, zodat de voorste volledig vrij kwam.
De kleuren van de update zijn veel beter, maar nog steeds "vintage"-look. Was het de bedoeling ?
Genomen op het middaguur, dus ik vermoed dat je er die kleurtint als bewerking in gedaan hebt ?
Kijk Danny wat ik gedaan heb is gewoon wat verscherpt en een beetje gesatureerd en wat meer contrast erin gestopt...
Dit is de originele opname zoals ze uit het bakske komt..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bedankt Pascal.
Vind die wel veel beter hoor.
Kijk maar naar bovenkant snavel en de hals (voorzijde nek, of hoe je dit ook noemt bij een gans) : je dreigt detail te verliezen in de aangepaste versie.
Denk dat deze foto niet veel meer contrast/sat nodig heeft.
Mijn gedacht he
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Kijk Danny wat ik gedaan heb is gewoon wat verscherpt en een beetje gesatureerd en wat meer contrast erin gestopt...
Dit is de originele opname zoals ze uit het bakske komt..
Comment