Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Echt heel mooi Rene. Het enige waar ik iets kan op bedenken is dat de weerspiegeling nogal weinig ruimte heeft, maar dat was misschien een compromis tussen de ruimte daarvoor en de ruimte voor de plantenboog bovenaan, en dan vind ik dit een goed compromis.
Ik vind dit heel mooi en knap gedaan. -C.
Ja, een beetje meer ruimte onderaan, een paar stapjes naar rechts, en meer van deze opmerkingen mogen best worden gemaakt
wanneer dat is om zelf ooit nog mooier opnames te maken. En ook dan valt er weer te verbeteren in theorie.
Dit soort foto's ligt niet voor het opscheppen.
Ik vind hem prachtig.
Bedankt voor alle die fijne reacties.
Ter aanvulling: deze foto is 's morgens vroeg gemaakt vanuit een bootje in Borneo. Ik was al blij dat de zilverreiger er op stond en heel de doorkijk. Tof dat deze foto voor jullie ook rust uitstraalt: dat was precies het gevoel dat wij ook hadden op dat moment. We kregen de indruk dat we het paradijs gingen binnenvaren.
Comment