Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste maal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De eerste maal

dat ik een staartmees kon vastleggen. ' Zijn schuwe vogeltjes die geen seconde stilzitten op een tak. Vlug zijn is de boodschap!

Re: De eerste maal

Ziet er goed uit, misschien mocht de vogel er wat groter op staan. Maar niet makkelijk, ik weet het wel.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      Ziet er goed uit, misschien mocht de vogel er wat groter op staan. Maar niet makkelijk, ik weet het wel.
      Altijd leuk dat een vogeltje beeldvullend op de foto staat. Maar deze vind ik net bij de "apart" gevallen passen waar de omgeving wat meehelpt aan de foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
        Altijd leuk dat een vogeltje beeldvullend op de foto staat. Maar deze vind ik net bij de "apart" gevallen passen waar de omgeving wat meehelpt aan de foto.
        Ik volg Tunie hierin, moet niet altijd beeldvullend zijn, omgeving is net zo belangrijk (persoonlijke keuze natuurlijk)
        Mooi plaatje

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi vastgelegd ! Moet niet eenvoudig geweest zijn.

Op mijn scherm zie ik nogal veel posterisatie / banding in de BG.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Bedankt aan iedereen voor de positieve commentaar. Het meesje staat er inderdaad niet zo beeldvullend op, maar op dat moment kon ik echt niet meer dichterbij komen of ze had ribbedebie geweest. Dan liever een kleine mees, dan géén mees!
            Dama, je hebt gelijk dat er banding in de foto is. Zal door de bewerking zijn.... Op het origineel is daar niets van te merken.
            Groeten aan allen.

Comment

Working...
            X