Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Aha! Je bedoelt wellicht de blauw-grijze schijn in de vacht van de pony? Nu, ik wil eventuele fouten niet ontkennen of minimaliseren hoor, maar eerlijk gezegd was het mij niet opgevallen. Die pony heeft echt zo'n "vuilwitte" vacht, dacht ik....
Zonder afbreuk te willen doen aan je gewaardeerd oordeel (ik heb al gemerkt dat je opmerkingen, hoewel soms wat kryptisch, altijd zeer terecht zijn), zou ik toch ook van de andere kijkers eens willen vernemen of zij de foto ook te blauw vinden. Sorry Bouk, maar dat ik hengel naar een "second opinion" zal je me wel willen vergeven, hoop ik.
Iemand?
..............Die pony heeft echt zo'n "vuilwitte" vacht, dacht ik....
.....ik hengel naar een "second opinion" zal je me wel willen vergeven, hoop ik.
Iemand?
Een vuilwitte vacht , maar deze foto heeft inderdaad, zoals Bouk zegt, een verkeerde witbalans en dus toch iets te blauw.
Comment